پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240444
تفکر بسيجي در مدت کوتاه مي‌تواند تحولات عظيم به وجود آورد
تاریخ انتشار : 1399/09/01 08:58:11
نمایش : 1163
امام‌جمعه فارسان گفت: بسيج در کنار مردم، همراه مردم و مايه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌هاي سخت پيش‌قدم بوده و لحظه‌هاي نابي را در تاريخ اين کشور و شهرستان ثبت نمودند.
امام‌جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار به مناسبت هفته بسيج گفت: علاج همان است که رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام گفته‌اند توجه به ظرفيت عظيم داخل و استفاده از جوهره وجودي جوانان برومند کشور. نمونه اين ظرفيت، بسيج و تفکر بسيجي است.
 
وي بيان کرد: دارندگان اين تفکر از عالي‌ترين درجات ايمان و عمل صالح برخوردار بوده و بهترين پشتوانه براي نظام اسلامي هستند ولو کارت و شناسه رسمي بسيج هم نداشته باشند.
 
وي اظهار داشت: در مدت کوتاه مي‌توانند تحولات عظيم سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي به وجود بياورند. تفکر بسيجي شاخصه‏هايي ازجمله ايثارگري، زهد، قناعت، تواضع، صميميت، ابتکار، خلاقيت، عزت‌نفس، گمنامي، دوري از شهرت‏طلبي، مديريت، غيرت، جوانمردي، تعهد، وفاداري، صبر و پايداري، ترحم و نوع‏دوستي حتي با دشمنان، عبادت و انابه به درگاه خداوند، تکبر در برابر استکبار و… دارد.
 
وي ابراز داشت: اين تفکر وقتي ذيل ولايت قرار مي‌گيرد نه‌تنها فرد بلکه جامعه را متحول مي‌کند و دروازه‌هاي پيشرفت و آباداني را به ارمغان مي‌آورد.
 
وي گفت: بسيج در کنار مردم، همراه مردم و مايه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌هاي سخت مقابله با بيماري کرونا سلحشورانه جهت مقابله با اين بيماري اقدام به ضدعفوني کردن و کمک به نيازمندان و….. پيش‌قدم بودند و لحظه‌هاي نابي را در تاريخ اين کشور و شهرستان ثبت نمودند.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان افزود: به‌هرتقدير امروز همه ما مسئوليت داريم به‌اندازه وسعمان براي رهايي از تمام مشکلات کشور، و قطع دست ليبرال‌ها که امام فرمود نگذاريد کار در دست آن‌ها باشد و ضدانقلابي که در دستگاه‌هاي اجرائي نظام رخنه کرده و براي نااميد کردن مردم فعاليت مي‌کند، مقدمات تشکيل دولت جوان حزب‌اللهي را فراهم کنيم
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html